צפו • מורה אנטישמי לאסלאם נעצר לאחר שהקלטות מדרשותיו הגיעו למשטרה

    דוד קורצוייל 3 Comment on צפו • מורה אנטישמי לאסלאם נעצר לאחר שהקלטות מדרשותיו הגיעו למשטרה
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות חשיפה של שיעורי-דת אנטישמיים שהעביר השייח' חאלד אל-מוגרבי במסגד אל-אקצא על ידי "מבט לתקשורת פלסטינית," משטרת ישראל יצרה קשר עם המכון בבקשה לספק לה את כל ההקלטות המקוריות של השייח'. עתה הובילה חקירת המשטרה למעצרו של השייח':

    "…כוחות הכיבוש עצרו היום, יום א', את השייח ח'אלד אל-מוגרבי, אחד מחכמי הדת במסגד אל-אקצא המבורך, אשר נותן שיעורי דת לילדים במסגד המבורך". [ופא (סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית), 02/08/2015]

    בשיעוריו הדו-שבועיים במסגד, אשר פורסמו באתר יוטיוב, לימד השייח' כי: יהודים משתמשים בדם של ילדים לא-יהודיים כדי להכין מצות לפסח, מה שגרם לגירושם על ידי האירופאים, והוביל לשואה. היהודים עמדו מאחורי מתקפת הטרור של- 9/11. היהודים שוחטים את קרובי משפחתם ומקריבים אותם לשטן במסגרת פעילותם בארגון "הבונים החופשיים".

    יהודים "מסמלים את השטן, שונאים את אומות העולם וגורמים להן ל"נזק אדיר". הפרוטוקולים של זקני ציון" הוא ספר יהודי אותנטי המפרט את התכנית היהודית לכבוש את העולם כולו ולשלוט בו. יהודי ישראל עומדים לקראת השמדה בידי המוסלמים, על פי ציווי אללה. יהודים מחזיקים במחצית מן ההון בעולם ושולטים בבנק העולמי, וגם יהודים משלמים לרופאים שייצרו מחלות, על מנת להגביר את רווחי תעשיית התרופות, אשר 95% ממנה הם בבעלות של יהודים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני נהנה לראות אותם אכולים מקנאה כשרגליהם משתכשכות בפתחי הביובים שלנו

    2. 1

      ימח שמו וזכרו אמן